Sinun yritykselle sopiva IT-tukipalvelu
- Valitse IT-tuki käyttötarpeen mukaan
- 0-sopimusasiakkaana maksat vain tuesta jota käytät
- Paljon tukea käyttävät yritykset saavat paljousalennusta
- Saatavilla on myös monen eri palvelun yhdistäviä kokonaispalvelupaketteja
Nopea ja luotettava suomalainen IT-palvelu yrityksille
IT-tukipalveluiden ostaminen
IT-tukipalveluiden ostaminen ja ulkoistaminen alkaa usein tarvekartoituksella asiantuntevan ratkaisukonsulttimme kanssa. e-IT Oy:llä tämä tarkoittaa ajan varaamista välittävältä asiantuntijaltamme Jorma Keinäseltä. Hän käy läpi kanssanne tarpeenne sekä tavoitteenne ja suunnittelee sekä tarjoaa teille sopivan palvelupaletin.
Voit myös tutustua tämän sivun kattavan valikoiman avulla mahdollisuuksiin ennen yhteydenottoa.
IT-tuki yrityksesi tarpeisiin
IT-tuen tarpeen taso ja määrä riippuu yrityksen tietoteknisestä historiasta ja koosta. Kauttamme teillä on saatavilla kaksi erityyppistä IT-tukipalvelupakettia. Alla on kuvaus siitä mikä paketti sopii minkäkin kaltaiselle yritykselle.
Tuntisopimus 3: Perinteinen tapa ostaa IT-palveluita on tuntisopimus. Sopii hyvin pienelle yritykselle, jolla on pienemmät tarpeet. Tunnit ovat siirrettävissä aina 3kk eteenpäin jos niille ei ole joka kuussa käyttöä. Alkaen 3h/kk
Laajempi tuntisopimus 10: Perinteinen tapa ostaa IT-palveluita on tuntisopimus, jossa varataan yleensä yli 10h tukeen kuukaudessa. Tällä saat paljousalennusta ja me saamme varattua sinulle riittävästi resursseja loistopalvelulla. Saat juuri haluamaasi tarpeeseen tukea. Tässäkin mallissa käyttämättömät tunnit ovat siirrettävissä 3kk eteenpäin. Mikäli tarve on suurempi pyydä siitä erillinen tarjous.
Vasteaika: Tuleeko sinulla tarve välillä saada apua heti? Tällä paketilla saat nopeamman vasteajan ja tarvittaessa laajemman palveluajan. Aivan kuten Premium asiakkaillamme, mutta se on liitettävissä myös pienimpään tuntisopimukseemme. Tällä varmistamme että henkilö on aina valmiina ottamaan tukipyyntösi jonon ohi. Hinta määrittyy tarpeesi mukaisesti.
Kiinteä: Tämä on Premium sopimuksemme ja maksat hieman korkeamman kuukausihinnan ja saat rajattoman määrän tukea, sekä prioriteetin tukipyynnöillesi. Pyrimme palvelemaan kaikkia asiakkaitamme aina loistavasti, mutta kiiretilanteissa kuitenkin Premium asiakkaat ja vasteaikapaketin hankkineet menevät jonon kärkeen. Tämä malli sopii niille jotka haluavat tasaiset ja ennustettavat kustannukset, sekä edullisemman hinnoittelun, mutta loistavan palvelun. Tämä palvelu vaatii myös aloitusprojektin ja pidempään sopimuksen.
Kehitys: Premium sopimukseen kuuluu laadukas tukipalvelu, mutta näemme että asioita on tärkeä jatkuvasti viedä eteenpäin ja kehittää paremmaksi, nykyaikaisemmaksi ja tietoturvallisemmaksi. Tämä paketti on laajennus Premium sopimukseemme ja saat kiinteällä kuukausi hinnalla myös jatkuvan ympäristön proaktiivisen kehittämisen.
Ulkoistus: Tarkoittaa kokonaisulkoistusta, mutta kuitenkin teidän tarpeisiinne räätälöitynä. Voit siis valita palvelupaketeistamme sinulle sopivimmat ja me hoidamme että kaikki toimii yhteen keskenään. Olipa IT-ongelmasi mikä vain niin voit olla aina yhteydessä meihin, niin ratkaisemme ongelmanne helposti myös muiden kumppaneidenne kanssa. Tämä on suosituin palvelumme ja paras tie toimivaan IT-ympäristöön. Tässä suositeltavaa on yhdistää Premium sopimus, Kehityspalvelu, että sinulle sopivat laitepalvelut aina läppäreistä palomuureihin ja kaikki kiinteällä kk-hinnalla. Voit myös ottaa mukaan tuntisopimuksen muihin kehityshankkeisiin.
Tuntityöt
Tuntipaketti 3
Pienen yrityksen tukipalvelu ja kehitys
- Sisältää 3h erityisasiantuntijatyötä
- e-IT hälytyskeskus mini
- Tunnit siirrettävissä 3kk eteenpäin
- Pienen yrityksen jatkuva kehitys
- Alennukset laitehankintoihin
- ARVO: 575€
Tuntipaketti 10
Tukipalvelu ja kehitystyöt tuntipaketilla
- Sisältää 5h asiantuntijatyötä
- Sisältää 5h erityisasiantuntijatyötä
- Sisältää 1h IT-manageria
- e-IT hälytyskeskus mini
- Sisältää 1 käynnin
- Tunnit siirrettävissä 3kk eteenpäin
- Pienen yrityksen kehitys ja tuki
- Alennukset laitehankintoihin
- ARVO: 1550€
Vasteaika
Tarvitsetko apua nopeasti varmista se tällä paketilla
- Asiakkuuden hallinta
- Asiantuntijan paikalle jopa 2h sisällä
- Nopea etätuki sekunneissa
- Käytettävissä kaikkiin palveluihin
- Olet aina jonon kärjessä
- Oma tukinumero
- Laajennettu palveluaika 8-18 tai 24/7
- ARVO: Korvaamaton
Kiinteähintaiset
Kiinteä
Nopean vaste-ajan IT-tukipalvelu yli 10 työaseman ympäristöihin
- Premium tuki ja vasteaika
- Tukipalvelu paikan päällä
- Rajaton IT-tukipalvelu
- Asiakkuuden hallinnointi
- Asiakkuuspäällikkö
- IT-manager palvelu
- Laite- ja ohjelmistoinventaario
- 10 henkilön tukipalvelut
- Alennukset laitehankintoihin
- Alennukset muutostöihin
- Lisähenkilöt +39€/kk/hlö
KEHITYS
IT-alalla jatkuva kehitys on tärkeää etenkin tietoturvassa
- M365 jatkuva kehitys
- Valitset kehityksen suunnan
- Parempi tietoturva
- Uudet palvelut käyttöön
- Valvomme ympäristöäsi
- Kehitys sarjatyönä edullisemmin
- M365 ominaisuuksien hyödyntäminen
- Proaktiivinen kehitys
Ulkoistus
Helposti budjetoitava kokonaisulkoistus ratkaisu
- Premium tukipalvelu
- Proaktiivinen kehitys
- 10 x M365 Business Premium lisenssi
- Check Point palomuuri palvelu
- Verkkokytkin palveluna
- 2 langatonta tukiasemaa
IT-tukipalvelupakettien sisältö
Palvelupakettitaulukossa on hahmotettu palveluiden kattavuus. Taulukko on rakennettu Microsoft 365 Business Premiumia käyttäville yrityksille. Muut yritykset tarvitsevat laitehallintaan, kehittyneeseen tietoturvaan ja mobiilitietoturvaan vähintään Business Premium -lisenssit.
Kellolla merkityt palvelut tehdään ja otetaan käyttöön tuntityönä.
Vihrellä OK-merkinnällä merkityt kuuluvat kuukausihintaan.
Tähdellä merkittyjen töiden kuuluminen palveluun sovitaan erikseen asiakkaan kanssa.
Sinisellä kansiolla merkityihin palveluihin tarvitaan erillinen ohjelmistolisenssi
Tunti 3 |
Tunti 10 |
Vasteaika |
Kiinteä |
Ulkoistus |
|
---|---|---|---|---|---|
Kuukausihinta |
275€/kk |
900€/kk |
300€/kk |
390€/kk |
950€/kk |
Lähituki |
|
|
|
|
|
Etätuki |
|
|
|
|
|
Tulostintuki |
|
|
|
|
|
Käyttäjähallinta |
|
|
|
|
|
IT-valvonta |
|
|
|
|
|
Ohjelmistopäivykset |
|
|
|
|
|
Laitehallinta |
|
|
|
|
|
Perustietoturva työasemille |
|
|
|
|
|
Tietoturva mobiililaitteille |
|
|
|
|
|
Kehittynyt tietoturva |
|
|
|
|
|
Verkko-, palvelin- ja liiketomintaratkaisutyöt |
|
|
|
|
|
Nopea apu kun toimimaton IT estää liiketoiminnan
Etätuki
Kun yhteydet eivät toimi
Lähituki
Kun yritystoimintaan käytetään liiketoimintaratkaisuja
Liiketoiminta-ratkaisujen tuki
Yrityskriittisiin palvelinympäristöihin
Palvelintyöt
IT-ympäristöstänne vastaava kokonaisvaltainen kumppanuus
Lähes kahden vuosikymmenen kokemuksellamme ylläpidämme niin tuhansien ihmisten globaaleja ympäristöjä kuin yhden henkilön pienyrityksen IT-infraa. Ympäristön koosta huolimatta seuraavat tärkeät komponentit liittyvät toimivan IT-ympäristön ylläpitoon.
Käyttäjähallinta
Keskistetty käyttäjähallinta varmistaa sen, että yrityksesi laitteet ja tieto ovat aina työntekijöittenne käytettävissä.
-
Tietokoneisiin kirjautuminen
-
Sähköpostin identiteetti
-
Tiedostopalveluihin kirjautuminen
-
Toiminta salasanojen unohtuessa
-
Identiteetin varmistaminen ja suojaus
IT-valvonta
IT-valvonnan avulla yrityksesi IT-laitteet sekä niiden toimivuus ovat tiedossa ja hallinnassa.
-
Tietokoneiden laitetason toimivuus
-
Ohjelmistojen toimivuus
-
Tietoturvan taso
-
Laiteinventaario
Ohjelmistopäivitykset
Ilman eri määrityksiä Windows ja osa Microsoft -ohjelmistoista päivittyy lähes automaattisesti. Käyttäjän vastuulle jää selainten ja muiden 3. osapuolten ohjelmistojen tietoturvapäivitysten ajaminen. Tietoturvallisessa ympäristössä IT-kumppani hoitaa 3. osapuolten ohjelmistojen päivitykset työasemille modernin teknologian avulla.
-
3. osapuolten ohjelmistojen päivitykset
-
Tietoturva-aukkojen korjaaminen
Laitehallinta
Esimerkiksi Microsoft 365 Business Premium -lisenssiin sisältyvä laitehallinta mahdollistaa kadonneiden laitteiden tyhjentämisen ja tietoturvattomien tietokoneiden pääsyn eväämisen ongelman korjaamiseksi. Laitehallinta mahdollistaa myös puoliautomatisoidun työasemien asentamisen.
-
Tietokoneiden ja mobiilien laitteiden hallinta
-
Tietoturvatasojen vaatimusten määritykset
-
Windows -päivitysten hallinta
-
Laitteiden etätyhjennys
-
Työasemien asentamisen automatisointi
Tietoturva
Karkealla tasolla ajateltuna tietoturvaa tarvitaan siellä missä on laitteita, siellä missä käytetään tietoverkkoja ja siellä missä yrityksen tiedot sijaitsevat. Kokonaisvaltainen IT-kumppani pystyy suojaamaan yrityksen tärkeimmät tiedot.
-
Tietokoneiden kehittyneet tietoturvaratkaisut
-
Mobiilien laitteiden tietoturvaratkaisut
-
Palvelinten tietoturva
-
Tietoverkkojen tietoturva
-
Tiedostojen suojaus
-
Identiteettien suojaus
IT-infra
IT-infrastruktuuri muodostuvat kaikista yrityksen käyttämistä ja maksamista IT-palveluista. Aina yrityksellä ei ole tietoa, mitä kaikkea tähän palettiin on tarttunut, kun tietoteknisiä ratkaisuja on otettu käyttöön. IT-kumppani auttaa koostamaan ymmärryksen koko IT-infrasta ja sen hyödyntämisestä.
-
Domain- ja DNS-palvelut
-
Tiedostojen tallennus
-
Laitteet
-
SaaS -palvelut joita työntekijät käyttävät
-
IT-ympäristön dokumentointi ja hallinta
Verkkopalvelu
Tämän päivän verkottuneessa yritysympäristössä verkkopalveluita tarvitaan kaikkialla ja kaiken aikaa. Tarpeita on lähes yhtä paljon kuin yrityksiäkin.
-
Palvelinten etäkäyttöratkaisut (VPN)
-
Nykyaikaiset tietoturvalliset palomuuriratkaisut
-
Langattomat verkot (5G, WiFi, vierasverkot)
-
Satelliittitoimistojen yhdistäminen (site-to-site VPN)
-
Tietoverkkojen tietoturvallinen eriyttäminen (VLAN)
-
Verkkolaitteiden säännölliset tietoturvapäivitykset
100% tyytyväisyystakuu!
Tähtäämme korkealuokkaiseen palveluun ja haluamme, että olet tyytyväinen. Etkö kuitenkaan ollut tyytyväinen saamaasi palveluun? Haluamme kuitenkin parantaa palveluamme ja tietää miksi. Ole siis yhteydessä myyntiimme 020 755 8448 viimeistään seuraavana työpäivänä. Tämän jälkeen hyvitämme käyttämäsi palvelun hinnan ja lupaamme kehittää toimintaamme.
IT-ongelmat ovat yleensä monimutkaisia, ja joskus ongelma voi palata myöhemmin uudelleen. Se voi johtua samasta tai jopa ihan toisesta syystä, eikä sitä saada välttämättä edes pikatuella pysyvästi korjattua. Tällaisessä tilanteessa täytyy tilata uusi korjaus tai varata jopa pidempi tietokoneen uudelleenasennus. Käymme nämäkin tapaukset aina läpi, onko kyse meidän virheestämme vai tietokoneen tai ohjelmiston normaalista toiminnasta. Emmehän ole valmistaneet laitettasi, käyttöjärjestelmää tai ohjelmistoasi, joten sen toimintavirheistä emme ikävä kyllä voi vastata. Mikäli kyse on kuitenkin tekemästämme virheestä, hyvitämme myös hinnan 100% takaisin. Hyvitys vain ennen laskun suoritusta.
Pyydä arviointi IT-tukipalvelusta
Tarvitsetko luotettavaa suomalaista IT-palvelua?
Jätä yhteystietosi ja ratkaisumyyjämme on sinuun yhteyksissä yrityksenne IT-tarpeiden kartoitusta varten.
Heräsikö kysyttävää?
Meihin voit aina olla yhteydessä kaikissa IT-asioita koskevissa tilanteissa.
Voit soittaa asiantuntevaan myyntipalveluumme:
020 7558448
Voit myös katsoa yhteystiedot ja sähköpostiosoitteet täältä:
Kuulemisiin!