Search
Close this search box.

Sinun yritykselle sopiva IT-tukipalvelu

Nopea ja luotettava suomalainen IT-palvelu yrityksille

IT-tukipalveluiden ostaminen

IT-tukipalveluiden ostaminen ja ulkoistaminen alkaa usein tarvekartoituksella asiantuntevan ratkaisukonsulttimme kanssa. e-IT Oy:llä tämä tarkoittaa ajan varaamista välittävältä asiantuntijaltamme Jorma Keinäseltä. Hän käy läpi kanssanne tarpeenne sekä tavoitteenne ja suunnittelee sekä tarjoaa teille sopivan palvelupaletin.

Voit myös tutustua tämän sivun kattavan valikoiman avulla mahdollisuuksiin ennen yhteydenottoa.

Winsku seikkailemassa

IT-tuki yrityksesi tarpeisiin

IT-tuen tarpeen taso ja määrä riippuu yrityksen tietoteknisestä historiasta ja koosta. Kauttamme teillä on saatavilla kaksi erityyppistä IT-tukipalvelupakettia. Alla on kuvaus siitä mikä paketti sopii minkäkin kaltaiselle yritykselle.

Tuntisopimus 3: Perinteinen tapa ostaa IT-palveluita on tuntisopimus. Sopii hyvin pienelle yritykselle, jolla on pienemmät tarpeet. Tunnit ovat siirrettävissä aina 3kk eteenpäin jos niille ei ole joka kuussa käyttöä. Alkaen 3h/kk

Laajempi tuntisopimus 10: Perinteinen tapa ostaa IT-palveluita on tuntisopimus, jossa varataan yleensä yli 10h tukeen kuukaudessa. Tällä saat paljousalennusta ja me saamme varattua sinulle riittävästi resursseja loistopalvelulla. Saat juuri haluamaasi tarpeeseen tukea. Tässäkin mallissa käyttämättömät tunnit ovat siirrettävissä 3kk eteenpäin. Mikäli tarve on suurempi pyydä siitä erillinen tarjous.

Vasteaika:
Tuleeko sinulla tarve välillä saada apua heti? Tällä paketilla saat nopeamman vasteajan ja tarvittaessa laajemman palveluajan. Aivan kuten Premium asiakkaillamme, mutta se on liitettävissä myös pienimpään tuntisopimukseemme. Tällä varmistamme että henkilö on aina valmiina ottamaan tukipyyntösi jonon ohi. Hinta määrittyy tarpeesi mukaisesti.

Kiinteä: Tämä on Premium sopimuksemme ja maksat hieman korkeamman kuukausihinnan ja saat rajattoman määrän tukea, sekä prioriteetin tukipyynnöillesi. Pyrimme palvelemaan kaikkia asiakkaitamme aina loistavasti, mutta kiiretilanteissa kuitenkin Premium asiakkaat ja vasteaikapaketin hankkineet menevät jonon kärkeen. Tämä malli sopii niille jotka haluavat tasaiset ja ennustettavat kustannukset, sekä edullisemman hinnoittelun, mutta loistavan palvelun. Tämä palvelu vaatii myös aloitusprojektin ja pidempään sopimuksen.

Kehitys: Premium sopimukseen kuuluu laadukas tukipalvelu, mutta näemme että asioita on tärkeä jatkuvasti viedä eteenpäin ja kehittää paremmaksi, nykyaikaisemmaksi ja tietoturvallisemmaksi. Tämä paketti on laajennus Premium sopimukseemme ja saat kiinteällä kuukausi hinnalla myös jatkuvan ympäristön proaktiivisen kehittämisen.

Ulkoistus: Tarkoittaa kokonaisulkoistusta, mutta kuitenkin teidän tarpeisiinne räätälöitynä. Voit siis valita palvelupaketeistamme sinulle sopivimmat ja me hoidamme että kaikki toimii yhteen keskenään. Olipa IT-ongelmasi mikä vain niin voit olla aina yhteydessä meihin, niin ratkaisemme ongelmanne helposti myös muiden kumppaneidenne kanssa. Tämä on suosituin palvelumme ja paras tie toimivaan IT-ympäristöön. Tässä suositeltavaa on yhdistää Premium sopimus, Kehityspalvelu, että sinulle sopivat laitepalvelut aina läppäreistä palomuureihin ja kaikki kiinteällä kk-hinnalla. Voit myös ottaa mukaan tuntisopimuksen muihin kehityshankkeisiin.

Tuntityöt

Tuntipaketti 3

Pienen yrityksen tukipalvelu ja kehitys

275€ /kk
  • Sisältää 3h erityisasiantuntijatyötä
  • e-IT hälytyskeskus mini
  • Tunnit siirrettävissä 3kk eteenpäin
  • Pienen yrityksen jatkuva kehitys
  • Alennukset laitehankintoihin
  • ARVO: 575€

Tuntipaketti 10

Tukipalvelu ja kehitystyöt tuntipaketilla

900€ /kk
  • Sisältää 5h asiantuntijatyötä
  • Sisältää 5h erityisasiantuntijatyötä
  • Sisältää 1h IT-manageria
  • e-IT hälytyskeskus mini
  • Sisältää 1 käynnin
  • Tunnit siirrettävissä 3kk eteenpäin
  • Pienen yrityksen kehitys ja tuki
  • Alennukset laitehankintoihin
  • ARVO: 1550€

Vasteaika

Tarvitsetko apua nopeasti varmista se tällä paketilla

200€ /kk /alkaen
  • Asiakkuuden hallinta
  • Asiantuntijan paikalle jopa 2h sisällä
  • Nopea etätuki sekunneissa
  • Käytettävissä kaikkiin palveluihin
  • Olet aina jonon kärjessä
  • Oma tukinumero
  • Laajennettu palveluaika 8-18 tai 24/7
  • ARVO: Korvaamaton

Kiinteähintaiset

Kiinteä

Nopean vaste-ajan IT-tukipalvelu yli 10 työaseman ympäristöihin

390€ /kk
  • Premium tuki ja vasteaika
  • Tukipalvelu paikan päällä
  • Rajaton IT-tukipalvelu
  • Asiakkuuden hallinnointi
  • Asiakkuuspäällikkö
  • IT-manager palvelu
  • Laite- ja ohjelmistoinventaario
  • 10 henkilön tukipalvelut
  • Alennukset laitehankintoihin
  • Alennukset muutostöihin
  • Lisähenkilöt +39€/kk/hlö

KEHITYS

IT-alalla jatkuva kehitys on tärkeää etenkin tietoturvassa

200€ /kk /alkaen
  • M365 jatkuva kehitys
  • Valitset kehityksen suunnan
  • Parempi tietoturva
  • Uudet palvelut käyttöön
  • Valvomme ympäristöäsi
  • Kehitys sarjatyönä edullisemmin
  • M365 ominaisuuksien hyödyntäminen
  • Proaktiivinen kehitys

Ulkoistus

Helposti budjetoitava kokonaisulkoistus ratkaisu

950€ /kk
  • Premium tukipalvelu
  • Proaktiivinen kehitys
  • 10 x M365 Business Premium lisenssi
  • Check Point palomuuri palvelu
  • Verkkokytkin palveluna
  • 2 langatonta tukiasemaa

IT-tukipalvelupakettien sisältö

Palvelupakettitaulukossa on hahmotettu palveluiden kattavuus. Taulukko on rakennettu Microsoft 365 Business Premiumia käyttäville yrityksille. Muut yritykset tarvitsevat laitehallintaan, kehittyneeseen tietoturvaan ja mobiilitietoturvaan vähintään Business Premium -lisenssit.

Kellolla merkityt palvelut tehdään ja otetaan käyttöön tuntityönä.

Vihrellä OK-merkinnällä merkityt kuuluvat kuukausihintaan.

Tähdellä merkittyjen töiden kuuluminen palveluun sovitaan erikseen asiakkaan kanssa.

Sinisellä kansiolla merkityihin palveluihin tarvitaan erillinen ohjelmistolisenssi

Tunti 3
Tunti 10
Vasteaika
Kiinteä
Ulkoistus

Kuukausihinta

275€/kk

900€/kk

300€/kk

390€/kk

950€/kk

Lähituki

Etätuki

Tulostintuki

Käyttäjähallinta

IT-valvonta

Ohjelmistopäivykset

Laitehallinta

Perustietoturva työasemille

Tietoturva mobiililaitteille

Kehittynyt tietoturva

Verkko-, palvelin- ja liiketomintaratkaisutyöt

IT-ympäristöstänne vastaava kokonaisvaltainen kumppanuus

Lähes kahden vuosikymmenen kokemuksellamme ylläpidämme niin tuhansien ihmisten globaaleja ympäristöjä kuin yhden henkilön pienyrityksen IT-infraa. Ympäristön koosta huolimatta seuraavat tärkeät komponentit liittyvät toimivan IT-ympäristön ylläpitoon.

Käyttäjähallinta

Keskistetty käyttäjähallinta varmistaa sen, että yrityksesi laitteet ja tieto ovat aina työntekijöittenne käytettävissä.

  • Tietokoneisiin kirjautuminen
  • Sähköpostin identiteetti
  • Tiedostopalveluihin kirjautuminen
  • Toiminta salasanojen unohtuessa
  • Identiteetin varmistaminen ja suojaus

IT-valvonta

IT-valvonnan avulla yrityksesi IT-laitteet sekä niiden toimivuus ovat tiedossa ja hallinnassa.

  • Tietokoneiden laitetason toimivuus
  • Ohjelmistojen toimivuus
  • Tietoturvan taso
  • Laiteinventaario

Ohjelmistopäivitykset

Ilman eri määrityksiä Windows ja osa Microsoft -ohjelmistoista päivittyy lähes automaattisesti. Käyttäjän vastuulle jää selainten ja muiden 3. osapuolten ohjelmistojen tietoturvapäivitysten ajaminen. Tietoturvallisessa ympäristössä IT-kumppani hoitaa 3. osapuolten ohjelmistojen päivitykset työasemille modernin teknologian avulla.

  • 3. osapuolten ohjelmistojen päivitykset
  • Tietoturva-aukkojen korjaaminen

Laitehallinta

Esimerkiksi Microsoft 365 Business Premium -lisenssiin sisältyvä laitehallinta mahdollistaa kadonneiden laitteiden tyhjentämisen ja tietoturvattomien tietokoneiden pääsyn eväämisen ongelman korjaamiseksi. Laitehallinta mahdollistaa myös puoliautomatisoidun työasemien asentamisen.

  • Tietokoneiden ja mobiilien laitteiden hallinta
  • Tietoturvatasojen vaatimusten määritykset
  • Windows -päivitysten hallinta
  • Laitteiden etätyhjennys
  • Työasemien asentamisen automatisointi

Tietoturva

Karkealla tasolla ajateltuna tietoturvaa tarvitaan siellä missä on laitteita, siellä missä käytetään tietoverkkoja ja siellä missä yrityksen tiedot sijaitsevat. Kokonaisvaltainen IT-kumppani pystyy suojaamaan yrityksen tärkeimmät tiedot.

  • Tietokoneiden kehittyneet tietoturvaratkaisut
  • Mobiilien laitteiden tietoturvaratkaisut
  • Palvelinten tietoturva
  • Tietoverkkojen tietoturva
  • Tiedostojen suojaus
  • Identiteettien suojaus

IT-infra

IT-infrastruktuuri muodostuvat kaikista yrityksen käyttämistä ja maksamista IT-palveluista. Aina yrityksellä ei ole tietoa, mitä kaikkea tähän palettiin on tarttunut, kun tietoteknisiä ratkaisuja on otettu käyttöön. IT-kumppani auttaa koostamaan ymmärryksen koko IT-infrasta ja sen hyödyntämisestä.

  • Domain- ja DNS-palvelut
  • Tiedostojen tallennus
  • Laitteet
  • SaaS -palvelut joita työntekijät käyttävät
  • IT-ympäristön dokumentointi ja hallinta

Verkkopalvelu

palvelimet

Tämän päivän verkottuneessa yritysympäristössä verkkopalveluita tarvitaan kaikkialla ja kaiken aikaa. Tarpeita on lähes yhtä paljon kuin yrityksiäkin. 

  • Palvelinten etäkäyttöratkaisut (VPN)
  • Nykyaikaiset tietoturvalliset palomuuriratkaisut
  • Langattomat verkot (5G, WiFi, vierasverkot)
  • Satelliittitoimistojen yhdistäminen (site-to-site VPN)
  • Tietoverkkojen tietoturvallinen eriyttäminen (VLAN)
  • Verkkolaitteiden säännölliset tietoturvapäivitykset

100% tyytyväisyystakuu!

Tähtäämme korkealuokkaiseen palveluun ja haluamme, että olet tyytyväinen. Etkö kuitenkaan ollut tyytyväinen saamaasi palveluun? Haluamme kuitenkin parantaa palveluamme ja tietää miksi. Ole siis yhteydessä myyntiimme 020 755 8448 viimeistään seuraavana työpäivänä. Tämän jälkeen hyvitämme käyttämäsi palvelun hinnan ja lupaamme kehittää toimintaamme.

IT-ongelmat ovat yleensä monimutkaisia, ja joskus ongelma voi palata myöhemmin uudelleen. Se voi johtua samasta tai jopa ihan toisesta syystä, eikä sitä saada välttämättä edes pikatuella pysyvästi korjattua. Tällaisessä tilanteessa täytyy tilata uusi korjaus tai varata jopa pidempi tietokoneen uudelleenasennus. Käymme nämäkin tapaukset aina läpi, onko kyse meidän virheestämme vai tietokoneen tai ohjelmiston normaalista toiminnasta. Emmehän ole valmistaneet laitettasi, käyttöjärjestelmää tai ohjelmistoasi, joten sen toimintavirheistä emme ikävä kyllä voi vastata. Mikäli kyse on kuitenkin tekemästämme virheestä, hyvitämme myös hinnan 100% takaisin. Hyvitys vain ennen laskun suoritusta.

Pyydä arviointi IT-tukipalvelusta

Tarvitsetko luotettavaa suomalaista IT-palvelua?

Jätä yhteystietosi ja ratkaisumyyjämme on sinuun yhteyksissä yrityksenne IT-tarpeiden kartoitusta varten.

Heräsikö kysyttävää?
Meihin voit aina olla yhteydessä kaikissa IT-asioita koskevissa tilanteissa.

Voit soittaa asiantuntevaan myyntipalveluumme:
020 7558448

Voit myös katsoa yhteystiedot ja sähköpostiosoitteet täältä:

Kuulemisiin!

Ota yhteyttä

Jaa sivu apua tarvitsevalle!

LinkedIn
Facebook
Twitter
WhatsApp
Email